Har fått in en fot igen !

I tisdags ringde Kenneth från Leaf till mig och undrade om jag kunde jobba natt-skiftet . På Brio-packen tyvärr men jag sa ja . Skulle vikariera för Klas som är sjuk . Fick veta när jag kom dit att dom har ändrat till 2-skift + ständig natt . Så det blev jobb tisdag natt, Kenneth sa att han skulle ringa om det skulle bli onsdag natt också men han glömde ringa mig så tydligen väntade folk på mig där . Så på torsdagen ringde Kent till mig och frågade om jag kunde jobba natten till idag och att Kenneth glömt att ringa mig igår .

Så det blev jobb till idag också .. sov till 15.30 idag . Vaknade med huvudvärk idag igen, drygt !

Nu får man kanske chansen att bli timanställd på Leaf .. får isåfall skriva kontrakt på ett år . Kul ! Men Kenneth sa att han kunde inte lova nåt än för det är inte riktigt klart än . Men det låter ju bra i alla fall .

Pissväder ute både igår kväll och idag . Tror mitt paraply blåste sönder i morse när jag skulle hem . Fick se första snön igår kväll i alla fall, genom ett fönster på Leaf medan jag öste Brio frukt i bufferten . :)

Ta det lugnt i trafiken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0