Igår blev hon gammal !

Igår fyllde Annica 23 år .. nu är hon i kapp mig . Jag, Annica o Sofia var ut o åt igår på Österns Pärla, jättetrevligt ! En lugn o skön tisdagskväll . Jag åt favoriten stekt ris med kyckling, me like .

Annars hände det inte mycket igår .. tog mig inte utanför dörren förrän efter kl. 15 . Dessutom blåser det ju så j-vligt att man knappt kan vistas ute utan att håret flyger bort . Hatar verkligen när håret flyger hit o dit . Det spelar liksom ingen roll att man har hårspännen o snodd, småfjunen fladdrar ändå. Vill helst hålla mig inne !

Träffade Thomas i en timme innan jag skulle ut o äta .. det känns så skönt att bara umgås. Visserligen vill vi ju båda två samma sak men det är just det där att vi inte får, som gör det så härligt . Vi skrattar o har roligt .. känns som att man lär känna varann på nytt nästan .

I helgen blir det party, sexparty tror jag .. och hoppas ! Ska bli skoj att träffa Mia igen .. hade ju kul där sist . På ett sätt önskar jag att den kvällen som var då kunde vara nu .. då hade jag nog gjort vissa saker annorlunda . Men men .. den chansen kanske kommer igen nån gång .

Ser fram emot helgen o nya äventyr !


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kan tipsa om pannband, att ha när det blåser. Hatar också när "småhåren" flyger.. :P Köpte såna man har under slalomhjälmen i Kungsberget i vintras. Garanterat flygfritt hår med dem :)

2008-10-23 @ 17:44:28
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0