Nytt skärp

Idag var jag med mamma på stan o kikade runt, träffades halv elva o skildes ca fem i två . Vi köpte ett varsitt skärp på Kappahl, likadant . Jättefint ! Vi tog en även en fika på coffehouse by George, är besatt av deras kladdkaka !
Letade efter en kjol och även efter en mössa, men det blev inget sånt . Ska väl prova mössor en annan dag när jag inte har håret uppsatt, blir så krångligt då !

Imorgon blir det kalas ! Prinsessan Tindra fyller 5 år .. oj va tiden går ! Mamma o jag köpte kort till henne idag, prinsessor på såklart . :) Presenterna har vi redan färdiga hemma hos mamma o pappa, syrran köpte dom för längesen, rea på Toys'R'us så hon köpte en massa, så vi har valt några grejer därifrån som hon ska få . Många bratz-dockor blir det .

Ska lägga mig i soffan o vila magen lite nu ! Mår knasigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0