Vilken bra dag !

Tog en härlig promenad till södertull strax före 13, härligt väder ! Synd bara att det blåste upp en massa grus och skit i ögonen så fort en vindpust kom . Besöket gick i alla fall jättebra, var där i nästan 1 h och 15 min . Kändes väldigt bra !

Nu är jag nyligen hemkommen från en fika med Alex, det blev en kladdkaka för mig på Coffeehouse by George . Kan inte låta bli den där . Men nu känner jag att det blev lite mycket, magen är helt knasig . Men jag drack i alla fall vatten till och det var ju bra !

I kväll ska jag nog träffa Thomas, vet inte vad vi ska hitta på . Jag känner mig ganska trött faktiskt, vet inte varför egentligen . Men jag babblade väl så mycket på södertull så all energi försvann ur kroppen .

Ska läsa andra bloggar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0