Båtmani ! :P

Har precis kommit hem från en tripp med mamma och pappa . Vi åkte först med min tv till återvinningen, sen åkte vi och kollade på båtar både på marindepån på Brynäs och Jannes marin&fritid i Valbo . Pappa har hittat en riktig pärla som han är sugen på .

Han önskar sig den i födelsedagspresent av mig, haha, man kan ju alltid drömma !

Lite senare ska jag gå och köpa lite gott åt mig och Thomas från Pizza House, sjuklingen kan ju behöva lite skräpmat . Hoppas bara att han inte smittar ner mig, för jag ska ju ut imorrn och det är ett måste . Alex behöver verkligen en utekväll med mig och kanske Tessan .


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska umgås med hanna =)) nu kikar vi på hjälp haha.



lindasmith

2009-02-27 @ 21:31:37
Postat av: Nettan

Tack tack eller vad man ska säga.. =) Allt bra med dig annars? Kram

2009-02-28 @ 00:52:53
URL: http://www.metrobloggen.se/vi2blir3
Postat av: Linda

Haha, hej kamphund!

Det var lääänge sen!

Utgång ikväll för dig också? Blir utgång här i sthlm med jobbarkompisarna :)

Ha det bäst!

Puss o kram

/kamphunden Linda

2009-02-28 @ 15:04:37
URL: http://sthlmskyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0