Bomässan !

Mina föräldrar kom och hämtade mig strax efter halv tio i morse . Vi skulle till GTK-hallen på Bomässan, Simon och Thomas från tv3 skulle ha en "föreläsning" halv elva . Älskar dom killarna, så roliga ! :D Dum som jag är så glömde jag digitalkameran, så jag raderade några bilder på mobilen för att kunna knäppa ett kort men det gick inte, men jag filmade en stund i stället för det funkade . Men problemet är ju att jag inte har nån USB-sladd som jag kan koppla från mobilen till datorn så jag måste köpa en sån väldigt snart .

Så ni får vänta ett tag på mitt klipp .

Men ni kan få se några bilder som jag skulle lägga upp från hattfesten förra lördagen . Bästa bilden kommer först, den är ganska ljus men snygg ändå, hehe ! Jag och Theresia demonstrerar .









Kvällen kanske inte blir som jag tänkt mig . Tessan kommer inte och det kan jag förstå, hon hade ju en jobbig dag igår . Alex har problem med ryggen och kanske inte heller kan komma . Om inte Alex kommer så blir det en lugn kväll för mig, då åker jag hem till mamma och umgås med henne och kanske kollar på melodifestivalen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0