Hur saker och ting kan missuppfattas !

Allt var så bra, hade hur kul som helst . Men det hela förstördes av en kommentar från mig . Det missuppfattades helt och hållet och allt blev bara skit . Snacka om ombytta roller !

Försökte förklara att det var inte alls så jag menade men det funkade inte .

Så nu är det som det är . Antar att det är nåt som har legat och bubblat under ytan en lång tid . Men det som nämndes igår stämmer inte alls, jag bryr mig inte överhuvudtaget !

I couldn't care less !!

Att pengar kan ställa till så mycket ...

lättförtjänta pengar

Kommentarer
Postat av: Annica

Men då gumman.. vad är det som har hänt? :/

2009-02-23 @ 17:07:12
URL: http://annicajerabek.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh roligt att du hade trevligt! ad har skett ? hatar pengar, man skulle handla med stenar istället ;) haha

2009-02-23 @ 23:11:09
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0