Rättelse !!

Jag råkade skriva lite fel förut, jag skrev att mina kusiner Jesper och Mikaela fyllde 17, men dom fyllde ju 18 !! F'låt för det .

Är precis hemkommen från Mickis kalas . Har haft det jättetrevligt ! Åkte hem till mina föräldrar vid halv två tiden för att äta med dom . Noah sov . Dom har ju haft honom hemma över natten .

Jag gick hem till Thomas i natt efter krogen, pulsade i snön med McDonalds-mat medan snön fortsatte vräka ner . Det var drygt ! Maten var halvljummen när jag kom fram . Hade missat en buss precis när jag hade köpt mat så det var ingen idé att vänta på nästa för maten hade ju blivit kall då också . Men det var gott ändå tyckte jag ! :P

Jag hade verkligen jättekul igår med tjejerna, 7 st var vi . Jag, Tessan, Tessi, Alex, Linda, Jenny och Mickan . (Många Tessan) Haha ! Vi körde SingStar hemma hos Tessan, det kanske är därför som jag är lite konstig i halsen idag, man tog ju i en del .

Kommentarer
Postat av: Bella

Va fin du blev i håret. Hade ni trevligt i lördags då??Kram

2009-02-09 @ 09:13:32
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0