TGIF !

Thank God It's Friday .. fast jag trodde det var fredag igår redan, vet inte varför jag trodde det . Idag ska jag diska och dammsuga och städa en massa för på lördag blir det lite partaj . Ska även göra lite annat på lördag men det berättar jag om sen .

Vaknade 8.30 som vanligt och var skapligt trött, hade drömt att det var cityfest och jag och två till låg och solade TOPLESS (!) utanför McDonalds, på asfalten, haha ! Skumma drömmar varje natt .

Ska sätta ihop en spellista på Youtube snart så jag har nåt att lyssna på när jag diskar . Musik underlättar väldigt mycket . Igår efter att jag hade solat hos mamma så gick jag hem med min mp3 på hög volym, så nice ! Svetten rann när jag kom hem men skönt var det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0