Wednesday .

Tog en promenad ner på stan idag på jakt efter en vas . Fick tulpaner av min mamma när vi kom hem från vår tripp på alla hjärtans dag och jag har inga vaser så jag fick ta ett dricksglas . Men dom är lite för låga så blommorna hänger sig åt alla håll . Har iofs en vas men den är väldigt hög och stor . Men nu har jag en som kommer passa perfekt ! Så nästa gång jag får/köper tulpaner så har jag en vas som passar .

Sen tog jag bussen från stan till Kvantum och handlade lite, sprang snabbt in och ut så jag skulle hinna ta bussen hem igen . När jag kom ut och gick över vägen till hållplatsen så åkte Thomas och Pontus förbi i en Ocab-buss så jag vinkade till dom . Dom skulle också till Kvantum och sen in på firman för att äta lunch . Såg även avfuktningens bil 2 ggr . :) Så kan det gå när man är i närheten av Ocab !

Tulpaner Foto: Björn Tingström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0