Yes !

Alex ringde för en stund sen och jag ska gå över till henne vid halv sex så ska hon färga mitt hår, jippi ! Hon är så duktig på det och det blir så bra eftersom hon har en pensel som hon köpt i Grekland .

Ändring för imorrn: Mamma skrev nyss på msn att vi ska fira Mickis på söndag istället . Hoppas jag är pigg då, haha ! Ska ju ut imorrn . Jag hoppas jag hinner träffa Annica på söndag också, det blir ju uppskjutet hela tiden . Man skulle nästan kunna tro att ödet vill hålla oss isär, eller hur Annica ? ( ödet du vet, haha vilka tider ! )


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oh! Tack! Hoppas att frisyren blir snygg! bwt?? vad är det? Du får väl ta ödet i egna händer och kidnappa annica!! Trevlig helg!!

2009-02-06 @ 17:23:25
URL: http://jerabek.blogg.se/
Postat av: Annica

haha.. jag tänker på när vi va ute i din stuga och lyssna på tomas ledin? Visst va det han? :) ja, jag tror ju på ödet så det måste nästan vara så ;) hoppas du blir fin i håret och får väl se nu då om ödet låter oss få träffas & kladda lite på varann, grr! Puss & pisk!

2009-02-06 @ 18:32:10
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0