Sunday morning

Nu är det söndag och det är väldigt kallt ute, första gången jag kollade på termometern idag var det -13.9 grader . Brrr ! Jag som hade lust att gå ut men lusten försvann när jag såg hur kallt det var .
Men jag ska väl ta en tur till soprummet i alla fall så då får jag ju lite frisk luft .

Allt är väldigt knasigt just nu, vet inte hur jag nånsin ska ta mig ur det här ? Jag vet ju att det är det jag innerst inne vill men jag lyckas aldrig . Jag och Alex diskuterade det i fredags när vi var och fikade och det är lite så för henne också . Så det är ganska skönt att man har nån att prata med som förstår .



Denna låt får mig att tänka på klassresan till Idre i 6:an .. Jag och Helena sjöng den hela tiden . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0