Allergin lurar än .

Har mer eller mindre slutat med allergitabletterna men det känns som att allt kommer tillbaka nu . Har nyst en del och känner mig snorig . Jag fattar inte att jag fortfarande känner av pollen, det brukar ju gå över i slutet av juni, början av juli . Är så himla trött också, helt slut efter jobbet på kvällarna . Man kanske skulle göra som Ebba och sova fram till man ska jobba . Fast det funkar ju inte för mig, vill ju hinna med lite saker innan jobbet .

Ska strax fixa mat . Tycker det är ännu svårare med mat nu eftersom det ska vara lättuggat och snabbt att äta . Min mage kommer inte må bra efter resterande fyra veckor på jobbet, stressmage . Känns inte nå roligt alls längre .

Hoppas natten gick bra för Malin, första gången ensam . Jag vet hur det känns .

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jo lite trist. Men jag har ju vovven nu. Han tar upp den mesta tiden nu =)

2009-07-22 @ 13:36:41
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0