HELG !!

Äntligen är det helg, känns skönt . Har avslutat min arbetsvecka med ett 11 timmars pass . Har kört Brio frukt idag, blev väldigt förvånad när jag kom i morse och såg att det var det . Trodde vi skulle fortsätta köra Zoo, men det var tydligen slut på det, bra planering kallas det .

I kväll ska jag och Thomas börja skruva isär min dubbelsäng, som sen ska fraktas hem till honom . Jag har inte alla verktyg som krävs så det kanske vi kan låna på Ocab när vi ska dit och låna buss .

Fick höra på jobbet idag att bl.a. jag, har fått beröm . Dom har tydligen pratat om det på morgonmötena, men berömmet kommer aldrig fram till personerna det gäller . Dåligt tycker jag ! Vilken tur att Roffe skvallrade för mig .

Nu är jag hungrig men orkar inte göra nå mat . Skulle vilja köpa nåt färdigt, men jag har börjat tröttna på pizza och kebab . Blev väldigt sugen på tacos nyss men orkar inte gå och handla och göra i ordning det . Suck vad slö jag är ! ;-)

 Min säng och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0