Jag vill inte somna !!

Så har jag lyckats igen . Jag somnade i soffan sittandes vid 16-tiden . När jag vaknade till vid halv fem så hade jag ett missat samtal och ett sms från Thomas . Jag fattar inte varför jag inte vaknar när mobilen är alldeles bredvid mig med ljudet på ?! Jag blir knäpp ...
Jag försöker att låta bli att somna men ibland är kraften för stor . Jag hatar att somna på eftermiddagen för när jag vaknar blir jag nästan illamående och mår allmänt konstigt .

Men nu är jag uppe och rör mig i alla fall, lagar mat till jobbet imorrn . Har även duschat bort all svett och sursockring . ;-)
Det är jättehärligt att vara alldeles klibbig av socker och svett över hela kroppen, speciellt i armvecken . Haha! Det är helt galet .

Nu kommer det lukta curry i hela lägenheten igen, det är fortfarande lite lukt kvar sen sist .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah jag hatar också att somna på eftermiddagen. så du är inte ensam ;) hur känns det att jobba annars där då?=) Puss

2009-07-02 @ 20:57:56
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0