Min maskin behöver hjälp från Skåne .

Ja idag blev det inte mycket gjort på Brio-packen . Jag började med att ställa in överallt, redo för uppstart . När jag sen skulle sätta i gång Boschen som svetsar påsarna så strejkade backarna . Ingen visste vad som var fel så jag kunde inte köra idag . Jag fick sitta och sprätta Läkerol Dark-askar från ca 8.20 till 13.45 . Lite trött i ryggen och kroppen man blev . Allmänt seg . Men det är ett ganska lugnt och skönt jobb ändå att bara sprätta . Jag hade ju radion som sällskap .

Jag och Thomas bestämde träff utanför K-Rauta efter hans jobb . Vi skulle kolla på underskåp till hans (snart vårt) badrum . Han har ju ingen förvaring därinne förutom ett spegelskåp . Och det räcker ju verkligen inte ! Synd bara att hans badrum är så litet .

Har haft lite svårt att släppa tankarna på personen som ville bjuda ut mig på mat . Det känns bara jobbigt nu tycker jag . Vilken tur att han har semester nu så man slipper se han på jobbet . Dessutom jobbade ju han ett annat skift än mig så vi har inte setts lika mycket som förra sommaren . Då ringde jag jämt honom när jag behövde hjälp .
Aja, nu är det som det är .

T har bytt till sig jouren denna vecka . Så när den här veckan är slut har han haft den 2 veckor i rad . Jag hoppas han får sin semester sen så vi kan åka på vår kryssning som ligger och väntar .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo ;) Jasså du blir sambo endå :D wee grattis

2009-07-28 @ 14:54:59
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0