Untouched .

Det blev en filmkväll igår och det behövdes för att rensa bort alla tankar och ha något annat att göra . Vi hyrde 3 filmer: Bolt, Bedtime Stories och The Bank Job . Vi började med Bolt, sen blev det bedtime Stories och då började jag bli trött . Missade det mesta pga att jag låg och sov mot Thomas . Vaknade till när den var slut . När The Bank Job sattes i gång så piggnade jag till när jag fick höra vad som hände i början, hahaha ! Somnade dock när det var 20 min. kvar av filmen så idag har jag sett klart 2 av filmerna .

Pratade i sömnen i natt igen, gör det jämt när Thomas sover här . Det roliga är att nu för tiden så brukar jag märka att jag pratar så då tittar jag upp och säger till Thomas: "Nu pratade jag igen!" Sen upprepar jag vad jag sa medan jag kommer ihåg det . Han brukar bara höra att jag mumlar . :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0