Hjärnsläpp !

Infomötet igår gick bra förutom att det var alldeles för långt . Hur kul är det att höra en massa saker man har hört 5 gånger förut ? Visst är det lite nya grejer varje år men det är ändå jobbigt . Varför kan dom inte dela upp oss på det sättet att alla nya sommarjobbare går på info tillsammans och vi "gamla får en egen kortare info ? Infon varade i ca 1 ½ timme, men som tack för att vi orkade sitta där fick vi en godispåse på slutet, Bilars husvagnar med Fruxosmak . Synd att jag hade hunnit smaka dom redan, hade varit kul att bli överraskad .

Efter infon fick man följa med på en rundvandring i fabriken men det var inte obligatoriskt, så eftersom att jag sett fabriken ett X antal gånger så gick jag hem istället och åt lite husvagnar .

Jag glömde att ta med mig två papper till mötet, nämligen lappen om bank och kontonummer, och A-skattesedel . Jag som brukar vara så noga med att hämta ut den och ha med mig allt jag behöver, men inte i år . Hjärnsläpp är min enda ursäkt . Men jag kom i alla fall ihåg att lämna tillbaka nyckel och kort från när jag jobbade extra i oktober .

Nu ska jag duscha och sen ska jag till Skatteverket, jag är redan "sen", skulle ha duschat för snart en timme sen men fastnade vid internet som vanligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0