Jag bröt min egen regel .

Jag skrev tidigare att jag vägrade gå ut idag, tyvärr höll jag det inte . Jag har nämligen varit och hämtat ost hos T nyligen . Nyköpt på Ica . Jag gillar ost, äter det varje dag . Jag tror jag ska äta havregrynsgröt snart och hårdmackor med ost på, mums filibaba ! Tyvärr har jag ingen lingonsylt till gröten så det får duga med mjölk till  .

Jag är ju en väldigt ovanlig person jämfört med "alla andra" . Jag äter "bara" riktig mat vid 13-14 tiden sen är det mackor och sånt på kvällen . Det är nog bara i vår familj som det är så . Vi har aldrig ätit middag efter mina föräldrar slutat jobbet . Jag är uppväxt så, jag är van .
Men det kommer bli ändring på det när jag bor med Thomas, då ska jag laga mat så vi kan äta när han är hemma från jobbet . Om jag inte själv jobbar då så .

Jag skulle kunna äta middag men problemet är ju bara att jag inte orkar laga mat två gånger om dan ! Jag som redan har sån dålig fantasi med att komma på vad jag ska äta nu när jag äter en gång om dan, hur svårt blir det inte sen då ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, ska ni bli sambos??=))

Vi får köra recepttävlingar kvinna så blir det en massa olika maträtter. Nått jag kan tiipsa om är bakpotatis ;) Sååå sjukt gott, jag är beroende. ;D

2009-06-04 @ 19:58:27
Postat av: Anonym

/// Linda smhit

2009-06-04 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0