Saturday night

Idag har det inte hänt mycket kan jag ju säga . I natt när Thomas kom hem till mig efter sin utekväll så väckte han mig och då var klockan tio i två . Vi låg och pratade en stund och till slut somnade vi . Jag klev upp 10.10 och kände att jag hade lite huvudvärk, trots att jag inte hade druckit nå alkohol på kvällen . Huvudvärken blev värre efter ett tag . Thomas sov vidare, han hade tydligen också huvudvärk vilket jag kan förstå men hans var nog värre .

Han klev upp en stund vid 12-tiden för att gå på toa och sno några ostskivor och sen ta två alvedon. Sen kröp han till sängs igen . Han klev inte upp förrän ca 14.30 och då började jag med mat, pommes frites och korv . Thomas tog en sväng till Time och handlade lite .

Efter vi hade ätit så gick han hem för att kolla om det var idag han skulle tvätta men det var det inte . Johan kom förbi hos honom för att hämta väskan från gårdagen .

Själv har jag inte tagit mig utanför dörren idag för jag är så less på slaskväder ! Så det blir soffläge framför tv:n i kväll .

Kommentarer
Postat av: Annica

Den va riktigt bra men hemsk, kan knappt fatta att det finns sånna människor som misshandlar andra så hårt.. ush men den är ju bra på ett och annat sett. Hon är ju en bra förebild för andra utsatta kvinnor! Det va svårt att dra sig ifrån boken :P men nu ska jag börja läsa en lite roligare bok! Japp den fungerar jätte bra och är så smidig ;) puss

2009-03-28 @ 21:57:54
Postat av: sandra sande

tänkte väl ;P för att jag vill bli smalare! -20 kg är mitt mål och jag har hitils gått ner 4 :D

2009-03-29 @ 04:57:03
URL: http://sandrasande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0