Ska fixa lunch !

Om ett tag kommer Thomas hit på lunch så jag ska fixa mat åt honom . Behöver bara koka pasta så det går fort . Till det blir det strimlad rökt skinka och Creme Bonjour Cuisine Schalottenlök och Gräslök . Men jag äter lite senare, lite för tidigt för mig, en timme senare hade varit bättre . :P

Har mer ont i halsen idag och jag känner mig trött och seg, har köpt Strepsils och Alvedon på stan idag . Inte bra att blanda Ipren (som jag har hemma) med mina andra tabletter .

Strepsils Honey & Lemon 36 Lozenges - Click Image to Close

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh gott det lät med maaat ;) kom hit med en portion hhaha.!!



Btw ska du sommar jobba nått dså??

2009-03-05 @ 11:21:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hihi =) Jag ringer & ringer. Hehe. Jobbar på Gul.se så vi ringer runt till företag och kontrollerar deras grunduppgifter kan man säga ;-)

2009-03-05 @ 11:30:18
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0