Dagen blir sämre och sämre .

Min allergi försöker ta livet av mig just nu tror jag . Jag och Thomas var nere på stan för att kolla efter kläder till honom och för att äta . Helt plötsligt slår allergin till och börjar irritera mig . Det har varit ganska lugnt i några dagar nu men nu är helvetet tillbaka !
Jag som skulle ha en filmkväll med Annica, det ställde jag nyss in . Jag fungerar inte så bra när jag är så här dålig, blir så hängig och helt väck i skallen . Så egentligen kan man ju säga att allt är normalt med mig . Hahaha !
Thomas började ju fundera vad det var för fel på mig på stan, han tyckte jag var helt speedad . Jag håller med . Jag betedde mig lite koko, flängde hit och dit och pladdrade på som en galning .

Appropå galning så var det en kille som satt på golvet en bit in från entrén på Nian, han såg helt klart väck ut, antagligen knark . Han snurrade runt på golvet och betedde sig allmänt konstig . Helt plötsligt reste han sig upp och då blev jag lite skraj att han skulle hoppa på mig, men det gjorde han inte .
Det var även ett lokalt fyllo som levde om inne på Nian, han gick runt med en systemkasse och pratade väldigt högt och gick fram till nästan varenda tjej och försökte flörta .. eller nåt liknande ?

Gävle i ett nötskal .

Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså funkar den bra? har du testat den? :)

2009-05-08 @ 20:14:53
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0