Panik på stan !

Ja, idag hade jag som uppgift att kolla efter maskeradkläder åt Thomas på Kalas & Co . Pratade med ett butiksbiträde och nämnde att jag var ute efter hårdrockskläder så hon berättade att det kommer komma in såna utklädnader om ca en vecka . Tyvärr kommer det kosta en del så jag tror det blir nåt annat . Däremot kanske man köper en peruk därifrån, långt svart hår som en riktig rockare !
Eftersom jag inte hittade nå kläder där så gick jag till Myrorna för andra gången på kort tid men dom hade inget alls . Sen var det en tanke som slog mig, H&M har ju billiga kläder, så jag kollade efter en svart T-shirt . Ville helst att det skulle vara nåt tryck på men det var lite svårt så jag la undan 2 helsvarta T-shirtar till imorgon .

Sprang på fler affärer också men hittade inget, inte mycket utbud i Gävle när det gäller billiga killkläder, suck !
Men jag funderade lite mer vad man kunde göra så jag skickade sms till både Pelle och Fläre för att höra om dom hade nå läderskärp med nitar eller liknande . Det hade dom självklart inte ! Då fick jag ett sms av Thomas där han undrade om Fläre hade nån jeansväst med ryggmärke så jag frågade om det . Och gissa vad ? Jag fick halvt napp . Han sa att han hade nåt sånt hemma så han skulle kolla när han kom hem från jobbet, jippi ! Det skulle ju vara helt perfekt !

Så nu inväntar jag besked från honom ...
Förresten så kunde Thomas fråga en kompis som äger Redrum om han får låna ett skärp, det låter ju bra .


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du finner nå rock kläder nu då ;I) hehehee

2009-05-07 @ 16:16:59
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0