Dags att ge sig ut !

Jag ska strax gå ner till Arbetsförmedlingen för att träffa en handläggare, känns inte kul alls . Jag ska ha med mig mitt CV och personliga brev . Jag är lite besviken på att jag fortfarande inte har fått nån kallelse från den där speciella gruppen, dom verkar ha glömt bort mig . Men det är ju bara att säga som det är, jag har ju pratat med en annan på Af som tipsade om gruppen och sa åt den som höll i det att jag skulle få en kallelse .

Snart är jag inne på min 8:e månad av medicinering och många fler månader kommer det bli . Just nu känns det hopplöst men så får jag ABSOLUT inte tänka .

Jag måste kontrollera mina tankar bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0