En ny vecka !

Igår var dagen fylld med kalas . Först var jag hem till mormor som fyllde i lördags, sen när jag kom hem strax före 18 så hade inte Thomas föräldrar hört av sig än om Thomas kusins kalas . Men dom ringde strax efter att jag klev innanför dörren så det var bara att dra iväg på nästa kalas, Linus fyllde 10 år . Hela personalen från Uddans var där så då fick man träffa dom också .

Idag så har jag varit på stan med syrran, mamma och mormor för att leta efter kläder som mormor skulle få i present av oss 3 och min moster . Det blev två fina tröjor och 5-pack med strumpbyxor . Mormor blev nöjd . Det är ganska svårt för henne att handla själv eftersom hon knappt ser nåt . Så nu fick hon tre assistenter med sig . Sen tog vi en fika nere på Nian . Det var en trevlig tripp, fast lite jobbigt för mamma som hoppar på kryckor .

Strax ska jag gå iväg till affären för att panta lite burkar och pet-flaskor och handla lite mat, sen ska jag möta upp Thomas när han går hem från jobbet .

Imorrn ska jag träffa Annica för att kolla på lite snuskgrejer, måste ju liva upp vardagen . Lusthuset nästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0