Partysuget har dykt upp !

Helt fel tillfälle som vanligt . Eller helt fel är det väl inte men har inga planer på att gå ut och röja . Alex kanske kommer hit senare och umgås, men hon är trött . Jag erbjöd mig att bjuda på lite dricka men hon visste inte . Orsaken till partysuget är att Ahlm och Thomas har suttit här och värmt upp inför firmafesten . Dom gick ca 18.40och dom skulle vara där 18.00 . Dom ringde t.o.m. efter dom, lika som förra festen när han och Tord satt här .
Så det är pga dom som jag sitter här och sippar på en cider från senaste kryssningen, drack en Gin & Tonic innan .

Så min kväll blir nog inte alls så rolig som jag känner att jag vill att den ska bli . Det är ju inte precis vackert väder ute, helt plötsligt vräker regnet ner och stunden efter är det hellugnt på himlen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0