Vi kom iväg till slut .

Vi var väl framme i Bergby vid halv sju tiden i lördags . Men det blev en lång väntan på maten för dom bakade potatisarna i ugnen ville inte bli klara . Så jag lekte med deras dotter Liv under tiden . Vi kastade hennes gosdjur som var en kanin till varann från hennes föräldrars säng, sen gav jag henne fart när hon gungade på inomhusgungan . Dom hade det väldigt stort i deras hem därför fanns det rum för att hänga upp en gunga i taket . Liv ville gunga ända upp i taket så hon kunde nudda med fötterna .

Sen blev det till slut kräftor, bakad potatis, bröd och en god löksås/dressing (egengjord) .

Vi kom hem efter tolv på natten . Riktigt trevlig kväll faktiskt, spelade Rappakalja också .

Nu måste jag käka frukost, magen börjar kurra . Klev upp 8.30 och sen var jag tvungen att kolla en grej på nätet så jag blev fast här .


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Jo, haha nu hittade jag den - du har ju den längst ner, aldrig sett det innan :D

2009-09-08 @ 10:14:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0