Det går lite trögt .

Ja jag har varit lite seg med bloggandet ett tag nu . Hinner inte med det ibland, speciellt på förmiddagarna när jag ska iväg på nåt . Då är det bara att äta frukost, duscha och göra mig klar, datorn får vänta ! Idag t.ex. så åkte jag med mamma till valbo, jag skulle kolla på överkast till sängen . Jag fick ju 2 st presentkort på Ikea när jag fyllde år och dom har jag använt nu till överkastet . Det blev lika överkast som syrran har fast jag tog det lila . :) Tror det kommer bli jättebra med en färg som bryter av det bruna och beiga . Håller på att bädda rent i sängen nu så jag kan lägga på överkastet . Tog en paus för att kolla mailen och sen fastnade jag på Facebook, typiskt !
Då kände jag att det var lika bra att skriva ett inlägg här så har jag det avklarat, hehe !

Så nu ska jag strax dammsuga andra halvan av sängen, Thomas madrass . Sen blir det på med nya sängkläder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0