Bävrar !

Igår eftermiddag gick jag hem till Anyo . Först åt vi hennes hemlagade paj, som var jättegod ! Sen tog vi en promenad till Willys för att handla lite snask m.m.
När vi kom tillbaka till Annica så var det dags för henne att sätta i gång med tvätten .

Vi kollade på tv och åt godis och chips hela kvällen . Betedde oss lite flummigt också som vanligt . ;) Det fick ju Thomas ett ljudexempel på .. haha ! "Jag och Annica bankar bäver ."

Tog bussen hem 23.50 . Trevlig kväll !

 Vädligt gammal bild på mig & min bäver !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vll också ha pajen! :)))



kul med en update. la in nya bilder hahaha. stakkars mina syskon-

2009-01-10 @ 11:16:01
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0