Finally !

Har suttit nu i två omgångar och försökt fixa med min blogg och nu känner jag mig nöjd . Äntligen blev det klart !

Thomas ringde nyss och Benka pratade i sin mobil i bakgrunden med syrrans man, haha ! I alla fall, han ringde väl mest för att bara prata men även för att säga att om han inte ska på "nörd-kväll" (hans egna ord), lördagen den 31 januari så kan vi åka på en dagstur med Eckerö Linjen . Jaa ! Hoppas han inte ska på nörd-kväll . ;) Han nämnde även att vi kunde fråga om hans föräldrar vill följa med . Tror han vill det så att han ska slippa åka buss dit, tar sån tid .

Kl. 19 är det dags för Årsstämma för Brf Styrmannen, hoppas det blir nå gott att äta där som det var förra året . Sen ska jag träffa Thomas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0