Snart kommer nog syrran

Hon lånade en klänning av mig förra helgen så då tänkte hon komma förbi med den snart innan hon ska till psykologen . Skönt att ha den hemma igen snart . Fast hon använde den aldrig, hon tog en av sina egna när hon var ut . Men det är jag bara glad för, för annars hade man väl fått tillbaka den i strimlor, haha ! Flängig som hon är . :P

Jag har varit ner på stan en stund på förmiddagen, skulle till apoteket och köpa nåt till mitt öga, vageln har ploppat fram lite . Mamma skulle också ner på stan så då gick jag och mötte henne så vi kunde gå tillsammans .

Hade planer på att kanske gå ut imorrn med Alex men nu blir det inte så pga min vagel, är svullen och har ont så jag vill inte sminka ögat . Så det blir en lugn helg .



Nu har syrran varit här .. och åkt igen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0