Hot days .

Jösses vilken värme det är ute ! :-) Nu har vi haft jättefint väder länge men snart kommer det åska och oväder som vanligt . Men jag är glad för den här varma perioden vi har haft och har nu, man önskar ju bara att det kunde vara så här hela sommaren . Regna kan det göra under nätterna .

Tiden bara flög förbi idag på jobbet, jätteskönt ! Jag packade Brio Frukt så det gick nästan helt felfritt . Några ras ibland och på slutet krånglade maskinen genom att den bara stannade helt plötsligt fast det inte var nåt fel . Skumma maskiner . Men dom är ju gamla som gatan . ;-)

Kom nyligen hem från en tripp på stan med Thomas, nu är mina fötter helt slut ! Uppsvällda är bara förnamnet .

Vis «Sommer, sol og føtter» (Inte mina fötter .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0