Jag har avlagt min röst .

Det gick snabbt och smärtfritt, jag kom in på Stenebergsskolan och ställde mig bakom ett skynke och sen var det över . Det var några stycken där, det var vallokal för 3 olika distrikt . Jag tillhörde Brynäs 2 . Kände mig lite konstig i kroppen när jag skulle gå dit, det var väl alkoholen som fortfarande inte hade lämnat min kropp riktigt . Blev ju lite lullig igår men duktig som jag är så dricker jag ju varannan vatten och jag mådde prima när jag vaknade . Gick och la mig precis klockan 03 och vaknade 10 .

Man kan ju fundera hur T mår, fattar inte hur man pallar av att leva som han och hans kompisar gör . Jag skulle aldrig nånsin gå på fest när klockan är 3 på morgonen, då kan man ju lika gärna gå och lägga sig . Nä, då börjar festen för dom ! Eller snarare efterfesten, utan att ha varit på nån "mellanfest" . Vi satt ju bara hos T och drack som på en förfest .

Är det jag som är en gammal tant eller vafan är det frågan om ?! Nä, jag har insett att jag inte är riktigt förtjust i alkohol och speciellt inte krogen, har ledsnat totalt ! Men det beror väl på att jag alltid blir så seg och får huvudvärk efter 1 timme på krogen . För att jag ska få en lyckad kväll på krogen så gäller det att komma ihåg vattnet och fortsätta med det hela kvällen . Jag brukar ju nästan aldrig köpa alkohol på krogen så jag nöjer mig med att dricka vatten där .

Dricksvatten

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Åh tack så mycket :)

Hihi, kul att du hade någon favorit iallafall då! Hoppas du haft en superbra helg. Kram

2009-06-07 @ 17:17:11
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Annica

Försstog väl att du va packad när du skrev efter midnatt ;) haha

2009-06-07 @ 21:40:59
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

haha, ja det var lite små pinsamt! ^^



Ja, det var ganska så spännande att gå och rösta! :D

Hoppas din helg har varit bra?



Puss!

2009-06-07 @ 21:53:30
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

hahaha, ja jag var lite drucken Annica men inte packad . ;) blev lite sugen på en bit Annica, grr !

2009-06-08 @ 16:34:40
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0