My arms are killing me !!

Kom hem från stan för ett tag sen och mina armar känns tunga . Har släpat på 3 kassar, har handlat på Systemet och Konsum . Tog bussen hem i alla fall för jag hade absolut inte klarat att gå hem, då hade svetten lackat ! Men nu känns det skönt att man är hemma och allt är köpt, tror jag . ;)

Snart ska jag göra lite mat, det blir lika som igår . Mumsigt ! Och i kväll blir det tacos för mig och Thomas, kom inte på nåt annat . Har köpt lite alkohol också, öl och cider . Hittade 2 nya cider, +46 Cassis/Lime och Xider Jasmine Peach, hoppas dom är goda ! Men jag är ganska säker på att Xider:n är god, låter läskande .

Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vet, helt sjuka :) har skrivit några fler nu från inatt, haha. Ska du ut och festa i helgen? ;) puss

2009-03-06 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0