Dagen närmar sig !

Nästa vecka, på torsdag den 10 april, fyller jag 23 år . Inget jag längtar efter precis om jag ska vara ärlig, vill helst få det överstökat !

Har börjat städa o röja redan nu .. varken hinner eller orkar lika mycket efter jobbet . Så jag passar på nu när det är helg, har inget bättre för mig . Men jag hade ju kunnat göra mer idag, allt började så bra . Jag dammsög o dammade i vardagsrummet ett tag, men sen såg jag att Thomas ringt så jag ringde upp men fick inget svar. Men han ringde upp efter en stund igen . Han undrade om vi skulle ta en promenad så jag sa ja, tänkte att jag kunde ta en paus för jag varit så duktig. Dessutom sken ju solen så då vill man ju ut lite, men det blåste ganska mycket tyvärr !

Den 23 april börjar jag min resa på väg mot ett nytt liv . Jag har tagit tag i problemet och försöker göra nåt åt det och jag är så stolt över mig själv som vågar . Jag trodde aldrig att det skulle hända . Det är dags att reda ut allt och få hjälp, annars kommer jag inte orka så länge till . Jag vill må bra, är trött på att må dåligt, har gjort det alldeles för länge !

Måsarna är här ! Jag är så glad att höra er igen, då vet jag att sommaren närmar sig, min favorit-årstid !
Önskar att jag kunde vara ute i stugan nu, mina föräldrar är där och har det så mysigt . Grillar korv m.m. På Limön mår jag mycket bättre än hemma i stan, jag ska försöka vara där ute mer i sommar än förra året . I'm longing for you !

Trevlig lördagskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0