Alla planer går åt helsike !

Fick inte träffa mina katter idag heller, och inte mina 3 gobitar heller som jag skulle vara barnvakt åt !

Satt här vid 15-tiden och väntade på att syrran skulle höra av sig men det gjorde hon aldrig så när klockan var kvart i fyra ringde jag henne . Jag frågade om dom var på väg med ungarna, vadå då frågade hon . "Ni ska ju vara på banken klockan fyra! " sa jag . "Skojar du med mig!" fick jag till svar .. "Var det idag?"

Hahah, yr syster och svåger man har ! :D Dom hade helt glömt bort det . Så hon skulle ringa till banken direkt och säga till att dom inte kommer . Jag som såg fram emot att få träffa mina sötnosar ! Var ett tag sen nu .

Och denna katt-historia då ! I måndags blev det ju inget, för Agnetas mamma fyllde år så vi satsade på idag istället . Men när jag var på stan med mamma idag så fick jag veta nåt hemskt ! Agnetas systers man dog igår, Ronny ! Stackars Agneta, ännu mera sorg för henne ! Hon förlorade en arbetskollega och nära vän i cancer för ett tag sen och nu händer det här ! Det är inte sant ! Och vid den här tiden för några år sen dog ju Ronny och Lenas son Torbjörn, innan han hann fylla år .

Det blir en jobbig jul för familjen Fläre-Mählby . :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

uch vad tragiskt! :(

2008-12-11 @ 15:15:08
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym



Tjena :)

Varför inte bli medlem på GratisMakeup?

Genom att samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar och gå in på webbsidor) får du ett presentkort (värt 150:-) på Kicks eller Bodyshop! Det är bara att välja vart du vill handla gratis :)

Ytterligare anledningar till att bli medlem:



1) Om du värvar 2 personer som samlar minst 400 poäng, får du ett presentkort laddat med 75 kr! Om du värvar 2 personer som samlar minst 600 poäng var, får du ett presentkort på 100 kr.



2) Om just DU blir medlem nu så kanske du råkar bli medlem nr 200 000... och då får du kostnadsfritt ett presentkort på hela 5000:- att använda i valfri butikskedja!!! Fantastiskt va?



3) Bli medlem nu direkt, för alla medlemmar får nu en tidig julklapp. Alla som loggar in mellan 10:e-15:e december from. kl. 00.01 den 10 dec, tom. 23.59 den 15 dec, får hela 20 poäng av GratisMakeup!



4) Här är sidan med referens-foton, som visar att folk faktiskt får sina presentkort: http://gratismakeup.se/References.asp



Slutligen... klicka på denna länk för att bli medlem!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Puss

2008-12-11 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0