Dan före dan före dopparedagen !

Ja då är det måndag, men det känns som att det är helg . Kan ju bero på att jag legat däckad så gott som hela helgen och att Thomas är ledig nu .

Tog en promenad till Kvantum tidigare idag och där var det smockat med folk ! Alla är ute och handlar julmat m.m. Själv köpte jag julknäcke, mitt favoritknäckebröd, risgrynsgröt och lite annat smått och gott . Men jag tycker ändå inte att det känns som jul, vet inte varför . Har känt så dom senaste åren .

Ska kanske iväg och fika med Annica och Linda senare, var längesen jag träffade dom . Det blir nog inte så mycket tid till att ses sen heller när det är jul, då flänger man hit och dit på julmiddagar . :)


Happy holidays !

 Fil:Nissen-2155 ubt.jpeg

Kommentarer
Postat av: Anonym

fika imorgon istället babe ?! :O))

2008-12-22 @ 17:34:55
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att det inte blev nåt idag men vi ta och ses nån dag efter jul ist :) Skönt att du har blivit frisk igen iaf!

2008-12-22 @ 23:14:25
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0