En ny vecka, 1 december .

Det tog tid igår innan jag kom iväg ner på stan, ringde mamma vid tre-tiden, dom var på Munken och åt med Lasse och Agneta . Eftersom Thomas låg hemma och var väldigt bakis så tänkte jag gå och möta upp mammsen och pappsen . Var först till Time och handlade lite äppeljuice och blåbärssoppa till Thomas, han hade ju inte ätit nåt sen lördagen .

Efter att jag hade varit till Thomas och hälsat på det lilla fyllot (haha) och lämnat sakerna så gick jag mot Munken . Lasse hade bilen där så vi tog den ner mot stan för att kolla på invigningen av bocken . Sen köpte vi några lotter och pepparkakor för att därefter vandra hem till Lasse och Agneta för att fika . Gick därifrån ca kvart i åtta på kvällen .

Vandrade hem till Thomas igen för att kolla hur det var med liket . ;) Han såg lika risig ut som tidigare men han hade sovit ett tag i alla fall . Gick ännu en gång till Time för att handla lite käk åt honom, han behövde ju matlåda till idag .

Jag blev kvar där över natten, kunde ju inte lämna stackaren, inte som han såg ut !

Han kom iväg till jobbet i morse i alla fall, fast jag drömde att han kom tillbaka .


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken mysig dag du verkar ha haft och kanske lite kul att hjälpa mannen med hehe.

2008-12-01 @ 12:39:37
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0