Ett nytt år närmar sig ...

Igår åkte jag till Rusta för att köpa ett badrumsset sen var jag in på Willys en snabbis för att köpa mjölk och ost . Åkte direkt hem sen för att börja med maten, bjöd Thomas också . Strax efter att vi hade ätit så kom syrran och Tord förbi med Tindra och Noah, jag skulle passa dom i en timme ungefär medan dom skulle på banken .

Kvällen spenderades med att kolla på film med Thomas och vi drack lite drinkar . Ville ju prova spriten jag köpte på kryssningen . :)

Idag var jag ner på stan för att träffa Annica, var så längesen vi sågs ! Det blev en rundvandring i några affärer innan vi båda bestämde oss för att gå hemåt, snippan min hade ju så ont i magen !

Thomas kom hit ca 17, jag hade bokat tvättid så han kunde tvätta sina kläder som han ska ha på nyår . Sen ställde vi upp min nya tv, lagom till det var dags att kolla på Eldsjälsgalan och spela bingolotto . Nu håller vi på och spelar Wii, nu har jag ju äntligen dom rätta färgerna !

Imorgon kväll ska jag och Thomas hem till hans kompisar i Södra Bomhus och äta mat med dom och deras barn . Så då har jag nära hem till mamma och pappa . :) Det blir nog en mysig och lugn nyårsafton !

Min nya tv:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0