Seg start på dagen .

Var lite seg i morse med att hoppa in i duschen men tack vare ett sms från mamma så blev det fart på mig . Hon skulle in på banken och sen till Rusta så hon undrade om jag ville följa med . Så jag sa att jag skulle snabba på . Kastade mig in i duschen och sen snabbt ut för att klä på mig och sminka mig . Det gick på ca 30-35 minuter . :) Sen traskade jag snabbt ner på stan och mötte mamma inne på Nian .

Köpte ett strykjärn på Rusta, har ju ett resestrykjärn hemma som jag har lånat av mamma . Men nu kan hon få tillbaka det . :) Köpte batterier, en gaständare och KitKat också .

Sen tog vi en sväng in på Wilys där jag gjorde ett misstag genom att köpa en av deras jättepajer, ädelost o broccoli . Sen följde jag med mamma till Bomhus för att få sällskap till maten . Pajen var inte alls nå god ! :( Tack o lov så räckte mammas mat till mig också så jag blev mätt till slut . Suck, trodde verkligen att den skulle vara god .

Men fick nyss ett sms av mamma där det stod att pappa gillade den ! Så det var ju bra . :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillade pajen :) speciellt köttfärspajen ;) jag å per ska handla en sån idag kanske hehe

2008-12-18 @ 12:22:42
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ush då.. då vet man att man inte ska köpa den :) tror inte jag har smakat den ens..

2008-12-21 @ 15:38:02
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0