Södra Bomhus !

Jag gick aldrig till Slottsateljén idag, gjorde mig klar och tänkte gå men det blev inte så . Jag skickade ett sms till mamma och frågade om dom hade kommit hem från Limön eller om dom fortfarande var kvar där, fick svar att dom strax skulle åka . Jag skulle ju hem till dom för att ta bort mina dokument från datorn, så pappa kan radera och greja som han vill . Så på vägen hem från engesvik så hämtade dom upp mig .

Jag förde över allt jag behövde till min portabla USB . Så nu har jag raderat allt på deras dator som var mitt . Sen blev jag bjuden på mat, marinerad kycklingfilé, ris och rödvinssås . Så gott ! :P

Sen blev det kaffe med vaniljglass och pepparkakor, också smaskens ! Kollade lite på Nils Karlsson Pyssling på tv4 film, så gullig film ! Tog 17.56 bussen hem .

Nu sitter jag och väntar på att Gossip Girl ska börja, sen ska jag gå hem en sväng till Thomas .

Ett smakprov från det jag har fört över från mammas o pappas dator:

 haha, vi gillar baguetter !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan va jag diggar bilden ;) så du är oxå ett gossip fan! Det va som fan :))

2008-12-07 @ 23:05:30
Postat av: Anonym

haha jajamän ;) det är vi och baugetterna ;) grr

2008-12-10 @ 08:42:40
URL: http://theresiajork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0