Svimfärdig ..

Har så ont i magen att jag knappt kan röra mig, tog 2 Ipren nyss, hoppas det hjälper .
Igår kollade jag på film hela kvällen, först kollade jag på "Mrs. Doubtfire" och sen blev det "Spanglish" . Idag hade jag väl tänkt att jag skulle gå ut och promenera eller nåt men då blir jag väl dyngsur om fötterna eftersom det är plusgrader idag, typiskt ! Varför kan det inte vara -1 .. så snön ligger kvar och det slipper bli slaskväder .

Jag drömmer så himla mycket nu för tiden, så konstiga grejer . Jag vet ju att man drömmer varje natt men att man inte alltid kommer ihåg det, men jag kommer ihåg mina drömmar varje morgon . En viss person har dykt upp igen i mina drömmar, att man aldrig ska bli kvitt människan ?! Kom att tänka på en sak efter att jag drömt den där drömmen .. den där sommarkvällen för 2 år sen, tänk vad annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut om jag hade kunnat sagt ja . Det är nåt jag aldrig kommer få veta och jag har sån ångest för det .

Tänk om ?!

Här kommer en gammal goding:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag vet allt vm det är som stiger in i dina drömmar ;)sen vet jag att du drömmer härliga drömmar om mig oxå! :)

2008-12-16 @ 20:58:15
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0