That time of the month .

Ja, denna vecka matchar ju julen i alla fall med sin röda färg . Synd bara att man ska ha så ont i magen .

Traskade iväg till Kvantum idag igen, trodde att jag hade köttfärs i frysen men så var icke fallet, så jag köpte det, ris och mjölk . Så gjorde jag i ordning spagetti och köttfärssås när jag kom hem .

Medan jag stekte köttfärssen ringde Thomas och berättade om vad han pysslat med under natten, inte bra ! Polisen tyckte han var lite för full och trodde han var självmordsbenägen för att han stod lutad mot räcket vid ån vid Heartbreak . Så han fick följa med farbror polisen .
Herregud hur han håller på ! Sen skyller han på att jag inte tar hand om honom, att jag borde förbjuda honom att gå ut . Orka . :D

I kväll blir jag bara hemma igen, känner inte för nånting just nu, är inne i en sån period . Värken i magen gör ju inte saken bättre .

Blä !

Den gamla goda tiden :

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det va gamla goda tider med mellan våningen som inte finns mer ;) (bilden) Tycker du borde läxa upp karln.. skylla ifrån och ha sig! :) bäst för han att ta det lite lugnare så slipper han the politsice, haha!

2008-12-13 @ 18:45:29
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0