Äntligen fredag !!

Ja då var det fredag igen .. ska bli skönt att vila upp sig i helgen . Hoppas jag inte blir mer dålig i min förkylning bara . Känner mig ganska hängig, på gränsen till feber, och hostar ganska mycket. Inte nå skoj alls !

Så i kväll blir det bara en lugn kväll framför tv:n, kroppen orkar inget mer.

Drömde en ganska skum men rolig dröm i natt .. Enne var med . Och han är ju alltid rolig ! saknar den gamla goda tiden med "ostbåge i ögat" m.m. Synd bara att den tiden är förbi och aldrig kommer tillbaka .

Idag åt jag lite nyttigare mat i alla fall om man jämför med resten av veckan som varit . Det blev en ost o skinksallad, jättegod ! På Depå i Hofors, tredje besöket på en vecka . :)
Ska tillbaka till Hofors på måndag igen, jag o Monica. Blir antagligen klar då .

Hade faktiskt varit gott med en cider ute i kväll men jag orkar inte, får väl ta en här hemma istället kanske . För imorgon är det IKEA som gäller ! SHOPPA !
Och då är det första mars dessutom, härligt vad tiden rusar iväg mot vår o sommar ! Hoppas det händer nåt roligt och speciellt i sommar, förutom att jag ska jobba på Leaf .

Nä, nu ska jag kolla mailen, bara skräp verkar det som !

Trevlig helg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0