Mys, barnprogram & skratt !

Igår var jag hem till min lilla pulla, Europe . Skulle ha lite myskväll, men det blev mer snuskkväll, haha ! Båda var lite het på gröten .

Vi kollade på lite barnprogram, det gillar vi, speciellt sjuka barnprogram . Igår var nog favoriten fåret Shaun, vi fick några garv där . Sen blev det Melodifestivalen resten av kvällen . Kul att Carola blev utslagen, haha ! Det var nog det bästa med programmet . Efter Andra Chansen var vi båda så trött så jag åkte hem . Men jag hade en trevlig kväll med min sköna !

I fredags eftermiddag kom mosters lilla gobit Tindra hem till mig . Vi skulle ha fredagsmys och hon skulle sova över . Det blev mycket godisätande och barnprogram ! Så den här helgen har det blivit mycket barnprogram för mig . Igår på förmiddagen tog jag o Tindra bussen ner på stan en stund . Kollade på lite barnböcker, kläder och smycken . Sen var det dags att åka tillbaka hem till mig för då var Tord på väg för att hämta Tindra . Med sig i bilen hade han Alexander och Noah, Noah sov som en stock . Jag och Alexander bestämde att nästa gång var det hans tur att sova över hos mig .

Nu har jag precis diskat och dammsugit så snart är det dags för mat tror jag. Sen ska jag duscha och efter det blir det en tur till Kvantum . Fick ett middagstips av Annica igår så jag tänkte göra det till matlådan till jobbet imorrn .

Helgen går alldeles för fort !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0