Ord sårar ...

Visst, det verkar som om att jag har gått vidare men jag har inte glömt och jag tror inte att jag kan förlåta .
Jag kommer alltid ha dom där orden i mina tankar. Så jag får väl bara tacka för det då !

Idag blev vi klar i Hofors, vi kastade dom sista sakerna från altanen och jag fick kasta ned en massa ved från altanen vilket påminde mig om kubb, så nu har jag övat inför sommaren !  Sen försökte vi sopa ihop all aska o småskräp, sen rullade jag ihop heltäckningsmattan och sen var vi klar .
Kändes skönt faktiskt men ändå lite konstigt att vi inte skulle tillbaka till Hofors och till det äldre paret nå mer .

Imorrn ska vi skriva kastlistor inne på firman från en brand i S-viken . Sen blir det kanske brandskadan på Max, Bomhus eller Sandvik . Antar att Bomhus får vänta lite, Sandvik och Max är det nog mer bråttom med. Jo det brann ju faktiskt igår på Max på söder tror jag det var . Nu brinner det överallt, bra för oss som får jobb men tråkigt för dom det brinner hos.

I kväll är det Gossip Girl, måste se ! Och Carolina Gynning, rolig hon .

Oceans of emotions, bringing me down ...

Kommentarer
Postat av: Jiri

Wee nu har min burrma äntligen skaffat sig en blogg ;) nu är det väl jag som ska börja uppdatera min kanske?!! haha.. Kul och läsa va du har för dig min lilla e-type ;) vi lär ju ta och ses här snart! Puss på bäret

2008-03-04 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0