You're taking over me ..

Då är påsken snart slut ! Och ledigheten ..
Fick jobba över i torsdags på InterSport, byggstäda . Slipdamm i hela affären . Jobbade på fredagen också så påskhelgen blev lite kortare än vad den egentligen skulle ha varit .
Men det känns som att jag har varit ledig länge ändå .

I lördags var jag hem till mamma o pappa på påskmiddag . Syrran med familj var också där . Åkte dit med 11.20 bussen ock kom inte hem förrän 22.30 . Det blev en heldag och kväll i Bomhus . Fick träffa alla mina 3 gobitar, Alexander, Tindra och Noah . Världens finaste !

Idag tog jag ett stort steg, tack vare en händelse på Kvantum . Fick äntligen iväg ett mail till någon som kanske kan hjälpa mig . Kändes jätteskönt ! Äntligen på väg i rätt riktning !
Jag hoppas det kommer funka, för jag pallar inte nå mer .

Imorrn blir det Storvik om det inte blivit några ändringar . Jag o Monica ska på ännu en pannpuff . Hos en barnfamilj denna gång . Äntligen får man komma hem till en yngre generation ! Det brukar alltid vara hos äldre som inte har fått städat på hundra år, i ett gammalt sunkigt hus . Förlåt men jag är less på det !

Catch me as I fall ...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-03-24 @ 18:00:58
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Mingla ♥

Bra blogg du har ♥

2008-03-24 @ 18:09:59
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0