Fest igår

Skönt att man skulle ställa om klockan idag .. fick man en extra timme att sova . Fast jag ställde om klockan i natt när jag kom hem från krogen . Kvällen igår var ganska seg, tack o lov att Alex tyckte likadant .. vi drog väldigt tidigt från krogen . Så jäkla mycket folk, drygt !
Vi gick till McDonalds o jag åt lite grann sen gick vi hemåt .
Fick lite besök också i natt .. men ingen action förrän idag .. haha ! Var inte så pigg igår .. kände mig lite konstig i magen o lätt bakis redan innan jag lagt mig .

Känner mig skapligt seg just nu, skulle nästan kunna gå o lägga mig . Men nu ska jag äta lite snart .. har fixat lite spagetti o köttfärssås . Mums ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0