Fika-kväll

Ska strax vandra ner på stan för att fika med Alex .. det har blivit ett måste att fika tillsammans minst 1 gång i veckan känns det som . Men det är bara trevligt !
Imorrn är det party med Mia o Elin .. då får man se var Thomas bodde förr . Elin o hennes kille bor nämligen i en lägenhet där Thomas bodde innan dom . Roligt sammanträffande ! Världen är bra liten, Elin känner jag ju från Limön och min mamma har jobbat med hennes pappa, haha !

Sitter o lyssnar på en massa partymusik just nu .. värmer upp för imorrn ! Just nu: Britney Spears - Radar .

Igår hände nåt jag visste skulle hända förr eller senare .. men jag hoppas bara inte att han tror att allt är löst nu . Men men .. bryr mig inte just nu . Försöker bara ha kul !

Imorrn blir det baccardi, spriten, inte alkoläsken, så man vet aldrig hur kvällen kommer sluta ! Men jag hoppas på en toppenkväll !

Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0