I must let go of these feelings and make it without you

Sitter o lyssnar på en massa låtar av Eskobar, deras texter är så sanna. Stämmer verkligen in på mig just nu.

I söndags eftermiddag orkade jag inte längre .. jag visste att han hade läst mailet men han svarade inte nånting på det, ville ha nån slags respons. Vi var båda inne på msn samtidigt så till slut skrev jag till honom o frågade vad han gjorde. Det blev början på ett ganska långt o bra samtal. Jag mådde så himla mycket bättre av att få kontakt med honom.

Han skulle traska iväg till Kvantum och frågade om jag ville följa med, jag sa ja, hade faktiskt inte varit ut på hela dagen pga att jag var så ledsen. Jag sa att jag skulle bara torka tårarna och sminka mig så skulle jag komma över.

Kändes skönt att träffa honom, tänkte hela tiden att vi bara är kompisar. Efter att vi varit på Kvantum följde jag med upp till honom ett tag o kollade på tv, inget annat. Vi höll fingrarna i styr. Det var en helt annan stämning, men en bra stämning, i alla fall för mig. Jag kände mig stark.

Kl.21 skulle han gå till Time o köpa snus, jag tänkte gå hem, men han frågade om jag skulle med så jag följde med dit men sen gick jag hem. Vi sa hejdå, ingen kram eller nåt, jag ville inte.

Igår mådde jag mycket bättre än vad jag gjort på hela den här helgen, har aldrig gråtit så mycket tror jag. Jag behövde det här! Har inte gråtit sen dess.

Jag var hem till mammsen o pappsen igår eftermiddag, dom hade ju kommit hem från Rhodos. Dom hade haft det bra .. bruna o fina! :) Jag fick min sophink, haha ! Fick dessutom en flaska ouzo, syrran skulle också få en. Kollade på kort från resan m.m. Det såg så härligt ut!
Berättade för dom om mig o Thomas, pappa såg väldigt förvånad ut, men ingen av dom sa nåt speciellt. 
Thomas skickade ett sms när jag var där, frågade om jag hälsade på mina föräldrar. Vi sms:ade lite ända tills jag kom hem, sen ringde han upp mig för jag missuppfattade ett sms o svarade fel, haha ! Vi pratade i en halvtimme tror jag. Känns konstigt att bara säga "hejdå" när man lägger på, istället för "puss puss".

Men jag mår bra och det är det viktigaste nu. Jag vill inte förlora kontakten med honom.

Nu ska jag lyssna vidare på Eskobar .. Bring the action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0